Migawki z usg genetycznego

Ogólnie wrażenia niesamowite. Dzidziuś bardzo dużo się rusza. Macha rączkami, dosłownie „tańczy”. Widać wszystko, łącznie z małymi paluszkami. Na tym etapie doktor nie znalazł żadnych nieprawidłowości czy powodów do niepokoju. Było to również pierwsze usg dla mojego M. i widziałam, że był bardzo podekscytowany i dało mu to mnóstwo radości. Kolejne badanie za miesiąc i wtedy najprawdopodobniej poznamy płeć maluszka.

Dla mnie zaczyna się drugi trymestr i rzeczywiście mam coraz więcej energii i sił. Trochę ciężej mi się śpi i czuje, że po prostu rośnie mi brzuch. Jak na razie mieszczę się we wszystkie ciuchy sprzed ciąży i myślę, że jeszcze trochę poczekam z kupnem typowych, ciążowych ubrań.

Skomentuj

